VIII Jornada de Victimologia Violència i abús en parelles joves

Es cada cop més habitual entre els professionals la detecció de casos de violència i d’abús sexual en parelles joves. És sabut que la major part d’aquests casos no arriben al sistema de justícia penal. A la Jornada s’exposarà l’actual estat del coneixement respecte a les diverses formes de violència en el si de la parella, posant l’accent en aquelles que es produeixen en l’adolescència i en adults joves.
Es pretén incidir en les peculiaritats dels tipus de relacions que s’estableixen actualment entre persones joves, l’avaluació del consentiment sexual, els factors de risc o les característiques de víctimes i victimaris. També, es presentaran diverses pràctiques de prevenció i d’intervenció, amb l’objectiu de generar un debat que dugui a fer recomanacions a les institucions i als professionals basades en els resultats de la recerca científica i en l’experiència.
Accès al Programa de la jornada
Data
25 d'octubre de 2018
Horari inici: 09:00
Cloenda: 14:00
Lloc
Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada
Sala d’actes
Ausiàs Marc, 40
08010 Barcelona
Organitza
Societat catalana de Victimologia (SCV)i ICAB
Inscripció
La inscripció és gratuïta. L’heu de tramitar virtualment mitjançant el següent enllaç fins al22 d'octubre de 2018 inclòs.
Si el sistema us permet fer la inscripció, estareu automàticament admesos a la Jornada. Uns dies abans que tingui lloc, rebreu un correu electrònic recordatori.
L'aforament és limitat i, per tant, si s'omplen les places abans de la data indicada es tancaran les inscripcions.